ДомойОтправить e-mailКарта   Поиск по сайту
> Оборудование
> Решения
> Пресс-центр
Новости компании
Публикации
Архив новостей
Акция
Поиск
> О компании
> Форум






Новый NEC Bussiness ConneCT


Вышла новая версия продукта NEC Bussiness ConneCT (Release 7), включающая множество важных изменений и новых возможностей для ролей Contact Center, Operator и Employee:

1. Web Chat Routing (licensed): Unified Queue, Multi-Channel Agent Client, Customization
2. Call Back including taking a voice message and remain queue position
3. 3C Mobility, 3C User Centric, 3C Server Failover (licensed) support
4. Operator: Visual & Audible indication Priority Calls
5. Agent Call Type: Router Specific, Mandatory, Unlimited Selection for Agents!
6. Agent can set themselves Active/InActive per Agent Group
7. New Reports: Auto Attendant Analysis, Agent Break Time Analysis
8. Outbound: Call Back campaign for Abandoned Callers
9. Built-in Directory: 4 custom fields, e.g. subject matter expert
10. Supervisor: Barge In and Monitor(3C)
11. Office 365 calendar integration
12. SQL 2014 support

Подробнее о продукте можно узнать по ссылке: